2010年11月21日星期日

你不知道の事___❤

突然想起一首歌
因为我の男人
梁富堂
我可以说我对这首歌一听钟情
第一次听就爱上了它
起初都不发觉有这首歌
当两年前我和我の男人在一起时
我打给他
却给我发现了这首歌
你们可以不相信
但我所说の都是真の

亲爱の
我の男人
我一直都没有和你说过
在这里悄悄の告诉你
两年前我们分开后我就一直找这首歌
因为我不知道歌名
笨笨の我找了1年半才找到
我一直都没有忘记过你
每一晚我都要开着这首歌听才睡得着
想你の时候很自然就会拿起电话开这首歌来听
因为这首歌所以我才那么坚持
我相信有一天我们会在回一起の
每一天我都盼你找回我,回到我身边
可能是我の坚持感动了月老吧
它让你再一次回到我身边
还比以前更加の爱惜我,更加的疼爱我
那一刻我真の不敢相信
我所盼の终于实现了
实现了这首歌里の歌词

老公,谢谢你
谢谢你这两年以来没有把我忘记


Mariah Carey --《 I Still Believe
You look in my eyes
你在我の眼中
And I get emotional Inside
依然可以感受到我の情谊
I know it's crazy but
我知道这很疯狂
You still can touch my heart
但你仍然可以触碰我の心
And after all this time
也许在那以后
You'd think that I
你以为
Wouldn't feel the same
我不会感觉到这些了
But time melts into nothing
时间没有抹煞任何东西
And nothing's changed
一切都没有变
I still believe, someday you and me
我仍然相信你和我在某天
Will find ourselves in love again
会找回我们の爱情
I had a dream, someday you and me
我有一个梦你和我
Will find ourselves in love again
在某天会找回我们の爱情
Each day of my life
我每一天
I'm filled with all the joy I could find
都在寻找我可以感受の快乐
You know that I am not the desperate type
你知道我不是那么痴狂の人
If there's one spark of hope left in my grasp
有任何我能掌控闪烁の希望
I'll hold it with both hands
我都会上手抓住它
It's worth the risk of burning
值得任何风险
To have a second chance
去换取第二次机会
No, no, no, no, no, nooo I need you baby
我需要你
I still believe that we can be together
我仍然相信我们会在一起
Ooooohoh no no nooo
If we believe that true love never has to end
如果我们相信珍爱会永远
Then we must know that we will love again
我们会再在一起
Ooooohoh
I still believe, someday you and me
我仍然相信你和我在某天
Will find ourselves in love again
会找回我们の爱情
Oh baby, yeah yeah
亲爱の
I had a dream, you and me
我有一个梦你和我
Will find ourselves in love Again
在某天会找回我们の爱情
(I still believe)
我仍然相信
Oh baby I do
亲爱の我愿意
(Someday you and me)
终有一天你和我
Just give me one more time And love Again 
再给我一次机会,一次爱
I had a dream, someday you and me
我有一个梦你和我
Will find ourselves in love Again
在某天会找回我们の爱情
End...
❤ ___老婆笔

没有评论:

发表评论